Sportlov och ännu mer bullar

Hallihallå! Här är det sportlov denna veckan och livet rullar på! Vi har inte haft några stora planer för veckan, men haft det trevligt endå. Startade lovet med att Skypea med typ halva släkten, då farfar fyllde år och alla var samlade så passade mamma på att ringa. Väldig roligt Att se alla, bra start på ett lov. I måndags var vi inne på mlimani city, ett köpcenter, och åt pizza och glass. Igår bakade jag och Elisa semlor (det var ju ändå fettisdagen) och ca 80 bullar, det var najs. På kvällen kom juliorna hit och vi hade lite filmmkväll och åt semlor! Idag var jag, Elisa och Henrik inne i dar och åt god mat (en kyckligwrap) riktigt najs. Vi var även inne och kika en sväng på Nationalmuseet, kanske inte det roligaste museet jag varit på men det var ändå trevligt! 

Så vi har inte supermycket för oss denna veckan, men passar på att göra lite grejer som man annars inte hinner. 
Nu ligger jag i min säng nyduschad i nytvättade lakan och nytvättad pyjamas. Väldigt trevlig känsla! (Speciellt när sängarna här blir extra ofräscha extra snabbt då man svettas så mycket på nätterna...) 
Hoppas ni har en trevlig vecka! 

Allmänt | |
Upp